Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רינה מצליח : 103FM - ניסים משעל וגיא פלג - "פרץ הוציא את לוי ממעמקי ... _ יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ.

רינה מצליח : 103FM - ניסים משעל וגיא פלג - "פרץ הוציא את לוי ממעמקי ... _ יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ.. בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה. לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. רינה מצליח ראיינה היום את נתניהו ומזכירה לכולנו שלפעמים גם מילה של עיתונאים היא לא מילה. רינה מצליח בראיון עם שרת המשפטים איילת שקד. רוזה כהן (born מצליח) and one other child.

בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי. ה עוד כתב שר הבטחון ה יא. העיתונאית והמגישה רינה מצליח עוררה סערה בשידור חי כשאמרה במהלך תכניתה פגוש את העיתונות (חדשות 12) כי תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם. אחרי שהותקף פיזית ברמת השרון, רינה מצליח המשיכה והתקיפה מילולית את אחמד טיבי באולפן פגוש את השאלות האלה לא העסיקו את רינה מצליח שאירחה את חכ טיבי בתוכנית פגוש את העיתונות אחרי התקיפה שעבר, וזיכתה. בחיים היא לא תראיין כך את ליברמן או את ניצן הורוביץ או את איימן עודה.

רינה מצליח מסרבת לראיין את נתניהו? ינון מגל: "בושה" - אייס
רינה מצליח מסרבת לראיין את נתניהו? ינון מגל: "בושה" - אייס from img.ice.co.il
חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח. בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. הערב (שבת) אמרה רינה מצליח בתוכנית פגוש את העיתונות בקשת 12 כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים כי. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: רינה מצליח בראיון עם שרת המשפטים איילת שקד. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים.

הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר.

רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. רינה מצליח ניצבת אמיצה, מגדלור של אמת והתרסה מול גל של התקרנפות בתקשורת. הערב (שבת) אמרה רינה מצליח בתוכנית פגוש את העיתונות בקשת 12 כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים כי. Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new. רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה, לאחר שירותה עשתה מצליח תואר אקדמי ראשון בספרות עברית ותואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית. בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי. רינה מצליח ראיינה היום את נתניהו ומזכירה לכולנו שלפעמים גם מילה של עיתונאים היא לא מילה. החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים. רינה מצליח בראיון עם שרת המשפטים איילת שקד.

רינה מצליח ניצבת אמיצה, מגדלור של אמת והתרסה מול גל של התקרנפות בתקשורת. זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). השמאל ממשיך להתנשא על רוב. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. העיתונאית והמגישה רינה מצליח עוררה סערה בשידור חי כשאמרה במהלך תכניתה פגוש את העיתונות (חדשות 12) כי תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם.

רינה מצליח בעוד התבטאות: "לא הייתה קורונה בישראל" - סרוגים
רינה מצליח בעוד התבטאות: "לא הייתה קורונה בישראל" - סרוגים from www.srugim.co.il
חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח. רינה מצליח ראיינה היום את נתניהו ומזכירה לכולנו שלפעמים גם מילה של עיתונאים היא לא מילה. פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. בוחרי נתניהו אומרים שגם אם יאנוס את הבת שלי, נצביע בעבורו. אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים.

בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'.

אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. רינה מצליח ניצבת אמיצה, מגדלור של אמת והתרסה מול גל של התקרנפות בתקשורת. רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שב תוניסיה במשפחה יהודית , בת לאלי ולמרסל. זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים. הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 עם היווסדה, והיתה כתבת שטח ומגישת מבזקים. רינה מצליח אמרה כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם, הם יצביעו לו ראש הממשלה נתניהו בטוויטר: אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. רוזה כהן (born מצליח) and one other child. Последние твиты от רינה מצליח (@rmatsliah). רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים.

העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. רינה מצליח ניצבת אמיצה, מגדלור של אמת והתרסה מול גל של התקרנפות בתקשורת. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה. העיתונאית רינה מצליח דיברה בתוכניתו של אורן וייגנפלד על הקשר המיוחד שלה ושל דניאל זל:

רינה מצליח: "התקשורת הישראלית היא אחת הטובות בעולם" | מעריב
רינה מצליח: "התקשורת הישראלית היא אחת הטובות בעולם" | מעריב from images.maariv.co.il
רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה, לאחר שירותה עשתה מצליח תואר אקדמי ראשון בספרות עברית ותואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית. Последние твиты от רינה מצליח (@rmatsliah). לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה! העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח.

רינה מצליח ראיינה היום את נתניהו ומזכירה לכולנו שלפעמים גם מילה של עיתונאים היא לא מילה.

רינה מצליח אמרה כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם, הם יצביעו לו ראש הממשלה נתניהו בטוויטר: בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. הערב (שבת) אמרה רינה מצליח בתוכנית פגוש את העיתונות בקשת 12 כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים כי. חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח. יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ. החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים. רוזה כהן (born מצליח) and one other child. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. אחרי שהותקף פיזית ברמת השרון, רינה מצליח המשיכה והתקיפה מילולית את אחמד טיבי באולפן פגוש את השאלות האלה לא העסיקו את רינה מצליח שאירחה את חכ טיבי בתוכנית פגוש את העיתונות אחרי התקיפה שעבר, וזיכתה. על בוגרי החוג לספרות באוניברסיטה העברית נמנים אישים בולטים בעולם התרבות הישראלי, ובהם: